Kasutustingimused

Mossy.ee Veebipoe kasutusleping

Veebipoe mossy.ee (edaspidi Veebipood) omanik on ÕF Mossy (Õpilasfirma Mossy), Asukohaga Raua 6, 10124, Tallinn, Eesti (Tallinna 21. Kool).

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui ei ole mainitud teisiti.

1.3 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.4 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tooted ja tellimuse vormistamine

2.1 E-poes kuvatavad tooted on kas laos olemas või tellitav tootel näidatud tarneaja jooksul. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.

2.2 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või arve abil.

2.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

2.4 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui ka juriidilistele isikutele.

2.5 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

2.6 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

2.7 Ostja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Veebipood ei vastuta tellimuse täitmisel ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.


3. Kohaletoimetamine

3.1 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu (kokkuleppel ka mujale).

3.2 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

3.3 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist, kui ei ole veebipoes ostu sooritamisel mainitud teisiti.

3.4 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.

3.5 Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

4. Tagastusõigus

4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

4.2 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne ja originaalpakendis.

4.3 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

4.4 Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-mailile mossy@gmail.com.

4.5 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.6 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud juhul, kui tagastatav toode vastab punktile 4.2.

4.7 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.8 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus

5.1 E-poest müüdud toodetele kehtib võlaõigusseaduses §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

6. Isikuandmed ja nende kasutamine

6.1 Klient annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda sisestatud isikuandmete töötlemiseks.

6.2 Kliendi sisestatud isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

6.3 Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks, kliendieelistuste analüüsimiseks ning mh tarbijavaidluste lahendamise eesmärgil.

6.4 Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

6.5 Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). E-posti kasutatakse lisaks arvete saatmiseks ning telefoni nr kasutatakse pakiautomaati jõudnud kauba teavitamiseks.

6.6 Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

7. Vaidluste lahendamine

7.1 Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjana aadressile mossy@gmail.com.

8. Kasutamistingimused

8.1 Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on ostjale kohustuslik.

8.2 Tellimuse esitamisel, märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun ÕF Mossy veebipoe kasutamise tingimustega” nõustub ostja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

ÕF Mossy E-poe Kasutusleping

Kehtiv alates 11.11.2022